در خرید نرده و حصار به چه نکاتی توجه کنیم؟

مهم ترین مسئله: در زمان استعلام قیمت از فروشنده کلیه جزئیات فنی، کیفی و نقشه های محصول را مطالبه کنید. جزئیات مهم هستند.بطور مثال کاهش تنها ۰.۵ میلیمتر (به اندازه ضخامت ناخن انگشت شما)
در قطر میلگرد مصرفی،باعث کاهش حدود ۲۰% در وزن و حدود ۱۰% در قیمت تمام شده محصول می گردد.

تناسب ایمنی و مقاومت : تعیین هدف از حصارکشی اولین و مهمترین قدم در تعیین مدل، بافت و ارتفاع نرده می باشد. با تغییر هر یک از این سه فاکتور می توان خصیصه های اصلی تعیین کننده مقاومت نرده مانند دوام در برابر تخریب و همچنین خصیصه بسیار مهمتری چون زمان عبور را تعیین نمود.

تناسب طرح و رنگ با محل نصب : توجه به رنگبندی های موجود در محل و سایر المان های محیطی در زمان انتخاب طرح و رنگ نرده باعث ایجاد همخوانی دلنشین در فضا و دور شدن از آلودگی های بصری خواهد شد که استفاده از نرده های پروفیلی بدنبال دارد.

در نظر گرفتن هزینه های اولیه و ثانویه رنگ : توجه به مجموع هزینه های اولیه مانند خرید، حمل و نصب نرده و هزینه های ثانویه مانند هزینه های تعمیر و نگهداری از حصار ایجاد شده، مقایسه آن با فواید نرده گذاری مانند ضریب امنیتی و زمان عبوری که نرده به دست می دهد، و در نهایت مقایسه کل این بسته با سایر گزینه های در دسترس.

وجود خدمات قبل و پس از فروش: خریدار می بایست قبل و بعد از خرید به مشاوره، خدمات فنی مهندسی، نقشه های اجرایی، قطعات یدکی محصولات و همچنین امکان تغییر و بهبود طرح و محصول دسترسی داشته باشد. وجود این فاکتورها منجر به ایجاد تجربه ای آسان، دلنشین و بدون اشکال از خرید نرده خواهد شد.

محصولات نوین حصار

بیش از ۲۰ مدل نرده و حصار برای کاربردهای مختلف

مجموعه نوین حصار توانسته با داشتن جامع ترین سبد محصولات با ۲۰ مدل نرده استاندارد مدعی بزرگترین و برترین تولید کننده نرده و حصار پیش ساخته در خاورمیانه باشد

ما سعی کردیم با تکیه برعلم مدیریت یکپارچه ، متخصصین با تجربه و تجهیزات تمام اتوماتیک تمام نیازهای موجود در زمینه امنیت و حصار کشی را تامین کنیم

لازم به ذکر است در کنار تولیدات مرسوم شرکت ، محصولات سفارشی برای درخواست ها و کاربردهای مختلف قابل تولید است

نرده مدل LA

برای مشاهده مدل محصولات کلیک کنید

چرا نوین حصار؟

تضمین بهترین قیمت

چون نوین حصار تضمین می کند در کیفیت مشابه، مشخصات فنی مشابه و وزن مشابه و بازه زمانی مشابه (با توجه به نوسانات قیمت مواد اولیه)، بهترین قیمت بازار را به خریدار ارائه دهد. برای استفاده از تضمین بهترین قیمت خرید نرده در کشور با واحد فروش نوین حصار تماس حاصل فرمایید.

گارانتی

چون نوین حصار کلیه محصولات خود را به مدت ۱۰ سال در مقابل خوردگی فلز پایه گارانتی می نماید. علاوه بر آن در صورت خرید پوشش گالوانیزه گرم برای نرده ها مدت زمان گارانتی به ۲۰ سال افزایش خواهد یافت. گارانتی محصولات در صورت استفاده از امتیاز تضمین بهترین قیمت نیز ارائه می گردد.

اعتبار

اعتبار

با اطمینان خرید کنید چون نوین حصار ۱۰ سال سابقه تولید این محصول و ۲۰ سال سابقه در ماشین سازی صنایع مفتولی دارد.

استاندارد

چون نوین حصار اولین و در حال حاضر تنها دارنده استاندارد ملی تولید نرده های میلگردی در کشور است. 

خدمات

چون مشاوره های تخصصی توسط مهندسین معماری و عمران واحد فروش نوین حصار شما را در انجام بهترین انتخاب یاری می کنند.

نرده و حصار برای کاربردهای مختلف

به دنبال فنس برای لوکیشن خود هستید؟

همین الان با شماره ۰۵۱۳۸۸۴۲۸۵۸ تماس بگیرید

مقالات

۰
تنوع محصولات
۰
پروژه های حاضر
۰
پروژه های انجام شده

تضمین بهترین قیمت

راهنمای انتخاب نرده

مشاوره رایگان

استعلام قیمت